eMooChaplin's different concepts

Félelmekről négyszemközt ....


Tegnap esti beszélgetés Brumival ! Remélem nem csak kettőnk számára volt megfontolandó és tanulságos a beszélgetésből kiragadott alábbi részlet !Én közvetlenül eme diskurzus után már valahogy könnyebben vettem a levegőt ! Köszönet érte Brumi ! Kizárólag azért teszem közzé, mert őszintén érdekelne , másokban vannak-e ilyen vagy talán még ennél is súlyosabb szorongások , félelmek , melegsége miatt, és ha igen, ezeket hogyan dolgozza fel, miként él ezekkel a skrupulusokkal együtt!



[2009.06.09. 21:56:17] emoochaplin: Brumika ! Kérdezhetek valamit ? Ne ijedj meg ! nem olyat ! :D

[2009.06.09. 21:56:32] bearcub1979: ilyenkor csak kérdezzél ám :D

[2009.06.09. 21:56:44] emoochaplin: köszönöm ! :D

[2009.06.09. 22:00:28] emoochaplin: ...szóval arra lennék komolyan kiváncsi, mi a véleményed arról, hogy még mindig így állok pl. az ilyen parfüm témákhoz ( buzisnak tartom , és ezért nem írok róla) , meg, amit az elején is írtam, hogy minden nyomulós buzit köcsögnek tartok ! Benned ezek mit váltanak ki ? Elítélsz emiatt ? ...Furcsának tartod ? ...Netalán a bennem feszülő homofóbia egyik megnyilvánulásaként értékeled ? Nagyon érdekelne mi erről ...rólam a véleményed ezzel kapcsolatban !

[2009.06.09. 22:04:40] bearcub1979: erről az egészről azt gondolom, hogy a saját melegséged teljes, 100%-os elfogadásának útján jársz és ezek , amiket mereven elutasítasz csak azt jelzik, hogy vannak benned még olyan dolgok, amiken túl szeretnél lépni. ezek útjelzőtáblák saját magad számára, arra vonatkozóan, hogy a "túl egyértelmű" megnyilvánulás még nem feldolgozott rész számodra. azzal, hogy hárítod a pinky dolgokat, a saját "női" energiáidat próbálod elnyomni, holott mondjuk te is szereted parfümmel fújni magad...viszont azt gondolod, hogy ha ezt elfogadod magadban, akkor ezáltal nőies is leszel...pedig ennek semmi köze ehhez ...

[2009.06.09. 22:07:07] bearcub1979: egyszer meséltem, hogy W azt gondolta kiskorában, hogy mivel ő meleg, ezáltal majd felnőtt korában női ruhákban kell járnia, mert ezt látta...te meg azt gondolod, ha nyiltan fújod magad parfümmel, akkor biztos mindenki tudni fogja rólad, hogy meleg vagy...ami egyrész nem igaz, másrész mivel szereted az illatokat, még saját magadnak is füllentesz egy picit a témában. harmadrész mi van akkor, ha valaki tudja, hogy mi vagy? meleg vagy és ebben semmi rossz nincs!

[2009.06.09. 22:08:14] emoochaplin: de nőiiiii energiák ?????? bennem ???????? én neeeem akarom őkeeeeet !!!! :(

[2009.06.09. 22:09:18] bearcub1979: engem egyáltalán nem zavar, hogy ilyen vagy, ha ezt akartad megtudni tőlem :D ...majd oldódni fognak ezek a nagy elhatárolódások benned, amint jól fogod érezni magad a bőrödben melegként...persze bennem is rengeteg skrupulus van ezzel kapcsolatban, de a leginkább félelmetes mégsem az, hogy ilyenekből észreveszik, hogy meleg vagyok, hanem ha mondjuk meg akarnálak csókolni az utcán, nem merném a közhangulat miatt...

[2009.06.09. 22:14:16] bearcub1979: Mackóm, mindenkiben vannak női és férfi energiák...a férfi attól lesz férfi, hogy többségében van a tesztoszteron, míg nőkben az ösztrogén...de ettől még a nőkben ott a tesztoszteron, a férfiakban meg az ösztrogén, ha a biológiai oldalát nézzük...amennyire nem akarod, annyira fog kiülni rád egyéb dolgokban...mint például X-en vagy Y-on...minél jobban ellenkezel a "női" energia ellen, annál jobban megmutatkozik "rejtett" mozdulatokban például...ráadásul ezek a női energiák semmi mást nem jelentenek, csak azt, hogy KIFINOMULTABB vagy! lehet, hogy téged csak a "női" szó zavar, de akkor cseréljük ki a "kifinomultabbra"...kifinomultabb pedig igenis akarjál lenni, ha már az vagy és nem ellenkezel ellene, mert nem ellenségről van szó, hanem egy pozitív tulajdonságról!

[2009.06.09. 22:20:15] emoochaplin: ....Köszönöm Macckóm , hogy elmondtad ezeket ! Megnyugtattál azzal kapcsolatban , hogy Téged nem zavarnak az ilyen és ehhez hasonló homofób megnyilvánulásaim ! Ezt is köszönöm ! :D Igen ! Tudom, hogy már megtettem az első lépéseket az identitás teljes elfogadásának útján, de mint ahogy feljebb is írtam már egyszer, bizony a beégetődött régi reflexek még felszinre tudnak törni ! Ezeket a "vulkánkitöréseket" próbálom majd csírájában elfojtani és magamban tartani !!!! Viszont megijesztettél ezekkel a bennem meglévő női energiákkal !!! ...

[2009.06.09. 22:23:06] emoochaplin: ...Persze a biológiai tényekkel nem tudok és nem is akarok vitatkozni , de semmiképpen nem szeretném ha a bennem lévő ösztrogén olyan szinten venné át a hatalmat a testem és az agyam felett , mint a fentebb említett két úr esetében !!! Mert az véleményem szerint már a szánalmas kategóriát súrolja !!!

[2009.06.09. 22:24:26] bearcub1979: Kicsikém, akkor ne harcolj az ellen, hogy szereted magad például parfűmmel fújni :D ! ilyen egyszerű :D ...vagy hagyd, hogy úgy tartsd a cigit, ahogy szoktad és ne akarj állférfias lenni, mert ilyenkor jobban látszik, mintha nem fordítasz rá figyelmet :D

[2009.06.09. 22:26:02] emoochaplin: ...De Macc ! Éppen ezek azok a megnyilvánulások, amik azt bizonyítják, hogy X és Y testében , már nem a tesztoszteron irányít , hanem átvette a hatalmat az ösztrogén !!!

[2009.06.09. 22:26:15] bearcub1979: abszolút férfias vagy, amúgy semmi okod nem volna arra, hogy emiatt aggódj, de mégis ezt teszed és már-már krónikusan irtózol attól, hogy ilyen formákban megnyilvánuljon, hogy mi is vagy valójában...ettől nem csorbul a férfiasságod...ezektől a dolgoktól KIFINOMULTABB leszel, mint a nagy átlag...

[2009.06.09. 22:29:54] bearcub1979: Mackóm, nem ezek bizonyítják, hanem az, hogy ezt nem nyíltan teszik, mert miközben irtóznak attól, hogy megtudják róluk, hogy melegek, Y mondjuk, felvesz egy pinky színű francia sapkát liliomos inggel, X, meg túlzásba kenegeti magát mindenhol és lassan úgy mozog mint egy nő. Irtóznak, hogy nehogy észrevegyék rajtuk, közben meg akkor is úgy viselkednek...nem ambivalens? minden azon múlik, hogy elfogadják-e vagy sem...miután nem, ezek a dolgok akkor is megnyilvánulnak. Ha elfogadnák, csak a saját életüket könnyítenék meg...nem változna semmi, csak nem hazudnának maguknak, hogy rajtuk nem látszik.

[2009.06.09. 22:30:40] bearcub1979: és nem a heterók számára látszik, hanem a többi meleg számára :D !!!

[2009.06.09. 22:31:25] emoochaplin: Értem amit mondasz Kicsim !

[2009.06.09. 22:39:14] bearcub1979: Ami még fontos, hogy attól, hogy meleg vagy és kifinomultabb, olyan plusz dolgokkal rendelkezel, amivel az átlag nem! saját magam elfogadását az segítette, amikor úgy kezdtem el magamra tekinteni, mint átmenetre. rálátok a férfiakra, mert férfi vagyok, de ismerem a női lelket is, hiszen ez az energia, a melegség picit egy hullámon van a női energiával is. Onnantól fogva nincs problémám a saját, mondjuk általad nőies viselkedésnek mondott megmozdulássaimmal kapcsolatban, mióta elfogadom, hogy vannak...vannak és változtatni nem tudok rajtuk. miután megbékéltem velük, nem zavaróak és még kezelni is tudom úgy, hogy csak akkor hozom elő, amikor kedvem tartja...magyarán az elfogadással megtanultam uralni is azt!!!!

[2009.06.09. 22:40:23] emoochaplin: na szóval ! MacckóM ! Abszolút jól látod, hogy mi az oka ennek a bennem lévő elemi irtózásnak a lényege ! Igen ! Én valóban attól tartok, hogy ha beindul a FOLYAMAT , már nincs visszaút a FÉRFIMIVOLTBA ! ...

[2009.06.09. 22:40:58] emoochaplin: Durva ...az utolsó mondataid pont erről szólnak !!! ...folytatom...

[2009.06.09. 22:42:55] emoochaplin: Szóval elindul egy folyamat, a szervezet ...az agy ...a TUDATALATTI kap egy parancsot...és elkezdi a női hormonok erőteljesebb "előállítását"...

[2009.06.09. 22:43:28] bearcub1979: Mackókám! egyetlen dolgot felejtesz el vagy nem látsz, hogy annál sokkal több ilyen megnyilvánulásod nem lesz, mint ami már most is van, csak NEM FOGOD UTÁLNI ŐKET. Ha elfogadod, akkor sokkal jobb szívvel kened majd az arcod, fújod magad parfűmmel, veszel fel színes ruhákat és tartod úgy a cigit, ahogy...nem áll fenn az a veszély, hogy innen oda vezet az út, hogy majd női ruhákba bújj (mint ahogy W is attól félt)...egyszerűen arról van szó, hogy amiket most is csinálsz, nem fogod utálni. nem lesz több belőlük, de ami van, azt szeretni fogod!

[2009.06.09. 22:44:08] emoochaplin: ..kezdődik a krémekkel, majd a szemöldökcsipesszel, aztán előkerül a gyanta is...

[2009.06.09. 22:46:03] emoochaplin: ....ahogy egyre haladunk ebben a folyamatban előre , észre se vesszük és elkezdjük halmozni a parfűmöket otthon, majd jönnek a Y féle virágmintás ingecskék...piros zoknival ( láttam !!!)...

[2009.06.09. 22:47:53] emoochaplin: közben a szervezetben lassan már túlsúlyba kerül az ösztrogén, elekezdünk egyre kecsesebben járni, egyre nőiesebb láb és kéztartást felvenni a mindennapokban, majd lassan már a mimikánkban is beasszonyosodunk...

[2009.06.09. 22:48:33] emoochaplin: lassan el is érünk a folyamat végéhez, a NEMVÁLTÁSHOZ !!!!!!!

[2009.06.09. 22:49:34] emoochaplin: ..... és a folyamat kiteljesedése abban fog megnyilvánulni, hogy esténként epekedve várjuk, hogy apuci hátulról jó keményen megrakjon bennünket ! !!!

[2009.06.09. 22:49:55] emoochaplin: ...és mind ezt férfibőrben !!!

[2009.06.09. 22:52:05] emoochaplin: Brumi ! Félre ne értsd amit írtam !!!!!!!! Bennem ezek a félelmek vannak !!! FÉLELMEK !!!!!

[2009.06.09. 22:53:53] bearcub1979: mindezekre egy szót tudok mondani: tévképzetek...ennek még akkor sem áll fenn a veszélye, ha most komolyan gondolod. mint ahogy W sem lett transzvesztita, belőlünk sem lesz...a szervezetünk nem termel több ösztrogént és nem kezdünk el női ruhában járni, amint elfogadjuk a melegségünk...ez valami eszméletlenül félresikerült, a társadalom torz képe által támogatott tévképzet...amúgy pedig megérne egy posztot ez a szerintem legtöbb melegben megjelenő alapfélelem...nem utolsó sorban pedig megnézhetsz engem...amennyiben azt látod rajtam, hogy női ruhában vagyok most, elhiszem, hogy igazad van, igaza van a félelmeidnek...amennyiben nem, akkor a félelmeid tévképzetek!

[2009.06.09. 22:56:38] emoochaplin: Én csak a bennem lévő félelmekről beszéltem , és nagyon érdekelt, hogy mi erről a véleményed ! Egyébként Te a világ legférfiasabb férfias férfi vagy KICSIM !!!! Erről biztosíthatlak !!! :D :D :D ...

[2009.06.09. 22:57:47] emoochaplin: ....Abban is egyetértünk, hogy bőven megérne , nem is egy hosszabb lélegzetű posztot a téma ! Én is gondolkodtam már rajta !

[2009.06.09. 22:59:23] emoochaplin: .....ui: csak halkan jegyzem meg, hogy az élővilágban van ám példa a "nemváltásra" !!! Nem is egy !!! Nem tudom, hogy nálunk embereknél lehetséges -e , de nem elképzelhetetlen ! :D

[2009.06.09. 23:01:30] bearcub1979: tudom, hogy arról beszéltél, én meg elmondtam a véleményem, miszerint nem kell annyira komolyan venni ezeket a félelmeket, mert csak félelmek. próbáld meg élvezni azt, ami vagy, hiszen FÉRFIAS vagy! téged nem fenyeget a veszély, hogy nemet váltasz, mert az alapod a férfiasság...csak magadon segítesz, ha elfogadod viszont, hogy vannak kifinomultabb megnyilvánulásaid, amiket ráadásul a lelked mélyén szeretsz is :D ...

[2009.06.09. 23:02:39] bearcub1979: amúgy a nemváltás az embereknél csak műtéti úton lehetséges, de azokat az embereket meg transzneműnek nevezzük és nem melegnek, mivel gyerekkoruktól fogva érzik, hogy "nem a jó testben élnek" ...ennyi :D ...

[2009.06.09. 23:04:45] emoochaplin: Igen ! Tudom, hogy műtéti úton van mód a nemváltásra ! És azt is , hogy az olyan emberek szánják rá magukat erre a műtétre akiknek a lelke ellenkezű nemű a biológiai testükkel ! :D

[2009.06.09. 23:06:26] emoochaplin: ...Én nem ilyen nemváltásra gondoltam , hanem szintiszta pszichés alapon végbemenő folyamatról beszéltem ! Továbbra se tudom, hogy van-e ennek a teóriának valóságalapja,...de semmiképpen sem zárnám ki a lehetőségét ! :D

[2009.06.09. 23:09:14] bearcub1979: Kincsem, semmi alapja nincs ennek a pszichés nemváltásnak :D ...nem hallottam még róla, de azt hiszem a mi esetünkben, amikor egy meghatározó "szerepet" viszünk az életben a mackók képében, ez megadja az alapot a férfiasságra...eleve nem vagyunk tipik trendibojok, sőt, nem doblájuk a hajtűket sem és attól sem dobáljuk jobban, ha elfogadjuk a melegségünket! :D:D:D

16 megjegyzés:

Nem tudom de néha már-már mókásnak tűnik az érvelésed néha meg kifejezetten szemöldökráncolásra ösztönöz. Egyébként ez a "szindróma" nálad azt is jelenti, hogy utálod azokat a melegeket akik nőiesek? Mármint a pofájukba is vágod? (Remélem nem)Én pölö nem járok rózsaszín cuccokban, nem festem magam sőt körszakállam van de nagyon anyáskodó vagyok nálam így jön ki a női mivoltom (talán ez annak is köszönhető hogy nők neveltek, nők vettek körül)emiatt nem egy kapcsolatom ment tönkre. Egy ideig próbáltam hogy 'fú akkor most kurva férfias leszek' de nem ment semmi értelme megjáccani magad. Ráadásul ha van egy párod aki olyannak szeret amilyen vagy akkor meg tök felesleges ezen szarozni, mert a végén még ez árnyákolja be a boldogságod (emiatt meg kár lenne)A lényeg hogy ha a párod állítja hogy kurvamacsóbika vagy :D :P akkor fogadd el. Az meg hogy hogyan tartod a cigit kit érdekel és az hogy befújod magad... mé inkább legyé büdös??? :O


Tudom, ez nem egyenrangu azzal, amit most Te elsz at Edesem, de azert leirom, nekem anno sokat segitett. Szoval ismersz, soha sem voltam az a kovetkezo amerikai top modell alkat. Es egyszer egy baratnomnek meg nagyon regen teptem a szamat, hogy basszus itt miert vagyok ilyen, ott meg olyan? Mire O azt mondta. Nem ertelek. Ilyen vagy, ezt a testet kaptad, mit kell ezen elfogadni? Es tenyleg mit kell ezzel kuzdeni? Ezt kaptam, ebbol hozom ki a maximumot. Es onnantol kezdve, hogy bennem van az erzes, mindent megteszek azert, hogy a legjobbat hozzam ki magambol es megtanultam szeretni magamat, a ferfiak meg inkabb bomlanak utanam, nem mert annyira jo no" vagyok, hanem azert mert nem kuzdom magam ellen, boldog vagyok, es elfogadtam a testemet, es onmagamat is. Nem tudom, ez segit e, de azert leirtam neked, mert szeretlek! Es ne ketelkedj magadban hallod? Nalad edesebb, kedvesebb emberrel meg nem talalkoztam es ez nem beallitodas kerdese. Egyszeruen jo ember vagy. Es minden ember mas. Te identitasodat tekitve vagy mas. En azert, mert pozitivan gondolkodom es folyton mosolygom. A szomszedunk meg alacson, O azert mas. Te meg Karadi Katisan tartod a cigit, nah bumm. Kinek, hogy esik jol.


Nekem nagyon tetszik ez a kis beszélgetés. Nagyon elgondolkodtató. Azonnal magamba is szálltam. Valamilyen szinten bennem is megvannak ezek a félelmek, de egyre kevésbé. Bearcub-nak teljesen igaza van. Ha elnyomod magadban ezeket a nőies dolgokat, akkor fog előtörni, mikor nem is várod és észre sem veszed. Már megkaptam párszor, hogy szexi a járásom. :-) Ez főleg gyerekkoromban zavart (egyszer mondták akkor, de olyan rosszul érintett, hogy soha nem felejtem el), mára viszont inkább csak mosolygok rajta. Nem arról van szó, hogy riszálom a csípöm vagy ilyesmi. Meg aztán egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hányszor ért ez a "vád". Ha jól emlékszem, akkor hárman jelezték. Egy férfi (akinek jelenlétében nagyon kellemesen éreztem magam) és két nő, akik szerelmesek voltak belém. :-)
Szerintem tök természetes, hogy vannak ilyen félelmeid. A gond csak az lehet, ha ezek állandóan jelen vannak benned.
Régen én is megszóltam a hajtűdobálós férfiakat, de ma már csak az számít, hogy milyen EMBER. Van páldául egy barátom, akinek feltűnően nőies a viselkedése. Nem jár ugyan női cuccokban, de a mimikája, beszéde és a mozgása nagyon nőies. Ennek ellenére nagyon bírom, mert nagyon jófej. A Mónika show-ban és hasonlókban szereplő exszibícionista buziktól viszont kiráz a hideg.
Láttam rólad pár képet (amiket erre az oldalra tettél fel. Legalábbis azt hiszem, hogy te vagy az) és azt kell mondjam, hogy kinézeted alapján egy tesztoszterin bomba vagy. :-) Ha ilyen emberekben fedezek fel egy két nőies dolgot, attól még inkább férfiasnak találom. Nem tudom, hogy miért van ez. De a lényeg, hogy attól nem leszel nő, ha van egy két nőies megnyilvánulásod.


Wow!
Hallod, bearcub egy tök okos ember!
Nagyon jól látja a dolgokat.

A parfüm nem buzis. Minden férfinek szerintem a mai világban kell parfümöt/dezodort használnia, mert egyrészt jóillatú lesz, másrészt nyáron főleg kell...izzadt hónaljak orrmagasságban. Blöe.


Azt hiszem ez a kommentem nem lesz népszerű! :-)
Látom a legtöbb embernél központi kérdés ez a parfüm/dezodor/stb.

A parfüm használata szerintem csak akkor buzis egy férfi esetében, ha mondjuk nem Bulgari Aqua-t, hanem Gabriella Sabattini-t fúj magára. :-D

Azt mondom, hogy ha van az embernek izlése és mértékkel használja, akkor semmi baj nincs vele. Azonban, ha 50 miliket locsol magára a döglesztő hőségben, szerintem az felér egy gyilkosságal. Sőt, tömegközlekedési eszközön kész terrorcselekmény.
Én inkább szagolom valakinek a testszagát/izzadságát, mint ezeknek prafümmel kevert változatát. :-)


Kvintasz: Van ráció abban amit mondasz, és bizony én abba a kategóriába tartozom sajnos, akiket te kedvelsz, a mixesbe. :P

Ha az illat fini (a nőké ált. az) akkor az miért lenne gyilkosság a tömegközlekedési eszközön???

Ja, és meg tudod mondani,hogy a női dezodorok miért hosszabban illatoznak, mint a pasidezodorok?


Nem az a szörnyű, ha valaki be van fújva valami fini illattal, hanem az, ha enyhe túlzással élve kétszerre felhasznál egy 100 milis parfümöt. :-) Nem beszélve arról, ha az még csak nem is fini. Véleményem szerint a tömény parfümillaat inkább zavaró, mint kellemes.

A nyári hőséget meg azért említettem, mert akkor a földi halandók bizony izzadni is szoktak. :-D A kettő együtt (izzadságszag+parfüm) meg számomra fulladást okoz. :-) Ezért gyilkosság. :-D

Hogy miért tart hosszabban a nő, mint a férfi parfüm??? :-) Őszintén szólva észre sem vettem eddig ezt. De ha így van, akkor első ötletem az lenne, hogy más a férfi bőr és más a női. Egyszer mutogatták nekem, hogy az én bőrömön más illatú volt ugyanaz a parfüm, mint egy lányén. :-) Meg aztán a Rexona reklámban is megmondták! :-D Na, jó lehet, hogy Secret izzadásgátló reklám volt az valójában. Már nem vagyok biztos benne. Ott valami Ph-król is említést tettek. :-D


Hm, de miért lehet az, hogy a testről piff-puff elillan az illat, és helyébe az izzadsággal kevert parfümillat kerül?

Az is más kategória, amikor a parfüm és a cigifüst együttesét vizsgálhatjuk meg. (Kvintasz, nem hozunk létre egy PBV-t? /ParfümVizsgálóBizottság/ :D)

Érdekes volt az az írásod, hogy egy adott parfüm rajtad máshogy "mutatott", mint egy nőn. Hm.

Ha bekenem magam narancsos testápolóval, akkor buzi vagyok??? :S


Rossz hírem van Treen! Te bármilyen testápolóval is kened be magad, akkor is buzi vagy! :-D Mint, ahogy én is. Ez van. Épp ezért gondolom úgy, hogy ha kedve van az embernek, akkor kenjen, ha nincs, akkor ne. Ezen már tényleg nem számít semmi.
Én azt hiszem, egy méregdrága parfüm is kevés, ha az ember kiegyensúlyozatlan. Azt úgyis észreveszi bárki és ha jó illata van, ha nem, megy a levesbe.


Ok, ezt én is így gondolom...de amikor egy férfi mellé állsz narancsvirágillatosan, akkor nem azt gondolja rólad, hogy úúú ez miért ilyen szagú? (hiszen a pasik ált. mentholos meg "férfias" illatokkal traktálják magukat).

Szerinted, aki kiegyensúlyozott, arra több szempár fog tévedni a tömegközlekedésen?


Nyílván nem fog több szempár tapadni. :-) az nem szokott feltünni senkinek a buszon. :-) Az csak hosszabb beszélgetés közben derül(het) ki. Feltünni, valóban csak a narancs (vagy egyéb meglepő) illat (bár a narancs annyira nem is meglepő szerintem) meg a feltünő ruházat és hajviselet, mozgáskultúra stb. fog. Ha a feltünés a cél, akkor igenis számít, hogy valami erős, rendkivüli illattal legyél befújva.
De számomra csak azoknak az embereknek a figyelme fontos, akiket ismerek, szóval a parfüm nálam nem bevetendő fegyver. :-)


Kvintasz, Te mivel hódítasz?

:)


Hódítok????? :-D Inkább Ordítok! :-D
Sajnos nem az a hódító alkat vagyok. Tudod, én csak egyre vágyom, akivel megoszthatom az életem. Az ilyen típusú pasikat csak idővel lehet meghódítani. :-) Szóval, ha felelnem kell a kérdésedre, akkor azt mondom, hogy idővel. :-)

És neked mi a csodafegyvered? :-)


Ohh. Hát nem vagy egyedül, én is csak egy pasira vágyom a sok közül... :) Az egy más dolog, hogy a falszomszédom, és hetero, és csaja is van...de <3... ;)

Hm, nekem sokféle csodafegyverem van. Az egyik az, hogy azt mondom ki ami a szívemet nyomja. A másik, hogy kedves vagyok, még azokkal is, akik talán nem nagyon érdemlik meg. A harmadik a mosolyom... ;) /Mint a Cheshire cat...megjelenek valahol, majd távozom, de a mosolyom ottmarad. XD/

Heh, a kódszó most a phisi (vedd ki belőle a "h"-t. :DD).


Igen, én is azt gondolom, hogy amit írtál azok nagyon fontosak. Egyenesnek és nyitottnak kell lenni, másrészt kedvesnek, elfogadónak a másikkal szemben. De ezt azért sem sorolnám a csodafegyverek közé, mert én arra törekszem, hogy mindenkivel szemben alkalmazzam ezeket az eszközöket és nem csak a leendővel szemben. Ennek köszönhetően (enyhe túlzással) nem ismerek ellenséget csak barátokat.


Félre ne értsd, én nem csak a leendő Nagy Ő-vel vagyok ilyen!
Mindenkivel, férfival, nővel...mert, ha kedves vagy, és jólelkű, általában azt kapod vissza Te is. ;) (Mondjuk szerénytelenül mondom, én belőlem tényleg ez sugárzik...) :$
Ez tényleg egy nagy igazság. ;)

Hm, azért mindenkinek vannak ellenségei...mármint én nem nevezném ellenségnek, inkább "irigyei", "rosszakarói". Az ellenség szó az egy elég öööö tág és veszélyes fogalom. Hiszen ott már gyűlölet munkál az emberben.

Hú, és tegnap a buszon láttam egy ooolyan macis pasit, mint amik az amerikai bears oldalakon láthatóak! Nálam is magasabb volt (én 187 cm vagyok), ő köbö 190 lehetett, és húúú...totálhelyes pasas volt! :$ Rögtön Rátok gondoltam...mint macifanokra. ;)


Manzárd Café

Szakállmesék

eMooChaplin's different concepts Headline

eMooChaplin's  different  concepts

Input Comments

Most megmondhatod

Címkék

daily fresh (44) bears (42) mackóskodások (39) pozitív.trip (36) music (33) szubjektiv (33) magánvélemény (31) video (31) fülbemászó (29) creative (28) maci (28) sockoskodó (28) Home Culture (26) design (26) deco (21) ads (20) beard (20) media (19) Love (17) gay creative (17) photo (16) fetish.mackóskodások (15) szakáll (15) Férfias játékok (14) art (14) gay art (14) 7vége (13) trip (13) apró csodák (12) best on the web (12) foto (12) lélekbúvár (12) szarkazmus (12) Brumi (10) break (10) kő kövön (9) melegség (9) architect (8) cub (8) esztergom (8) gay designers (8) melegjog (8) retro (8) Pömpi (7) london (7) negatív (7) szerelem (7) szőr (7) urban (7) graffiti (6) jazz (6) különvélemény (6) minimal (6) high tech (5) inEnglish (5) independent fashion (5) sweet home (5) Exterface (4) deep (4) electrooo (4) fashion (4) identitás (4) kölkök (4) meleg zene (4) spot (4) születésnap (4) MAGYARSÁGTUDAT (3) anti vodafone (3) darqo (3) deep house (3) partytájm (3) 45 (2) Izland (2) King of the Pop (2) Lao-Ce (2) Sigurdardóttir (2) Szakállmesék (2) Talvin Singh (2) Walter Van Beirendonck (2) Zed (2) dub (2) gtalk (2) house (2) m születésnap (2) macibakancs (2) mobil (2) photoshop (2) szineMa (2) tavasz (2) tolerancia (2) triphop (2) two Hearts (2) vers mindenkinek (2) vuk (2) 2010 (1) 30 (1) Aarnio (1) Air (1) Ari Gold (1) Aurumania (1) Aymeric Giraudel (1) Björk (1) Bodrogi András (1) Corvin tető (1) David Cantero (1) Eric Schwabel (1) Gus Gus (1) Jézus (1) Karim Rashid (1) Karrci (1) Karácsony (1) Koop (1) Kozma Orsi (1) Madonna (1) Michael Jackson (1) MÁRCIUS 15 (1) Neo (1) Nitin Sawhney (1) Nyár (1) Oliviero Toscani (1) Panton (1) Petőfi (1) Portishead (1) Portugália (1) Qashqai (1) Röyksopp (1) Smog (1) St.Germain (1) Swarowski (1) Teremtés (1) Tom of Finland (1) Vonzások (1) Xmas (1) andrea bocelli (1) belga (1) bicaj (1) coffe house (1) critical mass (1) dekadens (1) esztétika (1) feng shui (1) finn design (1) fosadék (1) fürdőszoba (1) heath ledger (1) lamp (1) leszbikus (1) m (1) milky bear (1) minmal (1) nu jazz (1) sokk (1) szocióda (1) szürrealista (1) tabla (1) talicska (1) toscana (1) trance (1) videoads (1) white (1) wombat (1)

Online

Idetévedtek eddig


View My Stats

free counters

Followers

vote for gay blogs at Best Male Blogs!
gay porn at gaydemon

Cool Links