Hazudnék ha azt mondanám, nem esett jól bélbolyhaimnak, a karácsonyi sült kacsa mákos bejgli feltéttel, de éppen itt az ideje a másfajta gasztronomiai élvezeteknek!Vizuális éhségünket most két, szerintem nagyon csettintős és meglehetősen provokatív reklámkampány képeivel csillapíthatjuk.
Az első sorozat a Tush magazinban jelent meg, tulajdonképpen egy egyszerű óra reklámról van szó.Viszont Armin Morbach jegyzi, akire általában jellemző, hogy amihez a nevét adja, az nem titkolt identitásának köszönhetően, jó nagyot szokott szólni! Jelen esetben, ezek az órák meglehetősen intim tájakon tűnnek fel...és el, némi perverzitást sem nélkülözve, meg-meg villantva nem publikus nemesebb, bundás testrészeket...!
Második fogásnak meg itt van a Geil Magazine-ban megjelent sorozat, ami szintén egy óra reklám spotjaiból áll. Sajnos arról semmi infóm nincs, hogy milyen hatásfokkal ketyegtek le ezek a kampányok, de szerintem nem állok túl messze az igazságtól ha arra gondolok, hogy a "célközönség" vette az adást !
This is crotchvertising at its best. What is crotchvertising, you ask? It’s what I call when you use crotches to sell (in this case watches). This sexy crotchvertising (with a hint of public hair) is utilized to great effect by photographer Armin Morbach in the editorial ‘Radical Quick’ in Tush magazine. And who is the model who’s grabbing his crotch? That would be Michael D.
Geil magazine rides the wave of crotchvertising watches (what I like to call, selling watches with crotches) in its new second issue. Their watch editorial is pretty damn racy, it even made me blush!
30/12/09 16:30
Megvagytok srácok! :-)
30/12/09 22:27
אבל זה באמת! Welcome aboard! תודה לך על ההערה שלך, אני מקווה שאתה ייראה לי מתישהו! שאתה ייראה לי מתישהו! ו Happy New Year! :)
Ui: remélem a google fordító nem ferdítette el nagyon a mondandómat ! :)
Megjegyzés küldése